HTML

háromperhárom

  • kolIegina: pedig ez is történés. és igenishogy gyanús volt. (2010.03.03. 01:43) történések
  • a kamionsofőr: én figyelek (2010.03.03. 00:31) történések
  • sangaron: Nekem gyanús volt. Ez a kedvenc blogom. Küldöm mindenkinek aki szereti. (2010.03.01. 23:00) történések
  • kolIegina: lehetek a 3-hoz hiányzó 0,3. átlagosan. (2010.02.17. 02:22) Átlag
  • Bera Nándi: @znajka: minden eltölthet reménykedéssel. Az is, ha abban reménykedsz, hogy lebasz az internet, és... (2009.12.05. 17:02)
  • znajka: akkor ha az enyém lebasz amiért erről panaszkodom az interneten, az akár reménnyel is eltölthetne,... (2009.12.05. 16:55)
  • danijanos: ja-ja néha itt vagyok én is... (2009.10.15. 16:07) Átlag
  • a kamionsofőr: megkönnyebbülés (2009.09.22. 21:18)
  • Bera Nándi: micsoda (2009.09.20. 21:07)
  • a kamionsofőr: micsoda megkönnyebbülés. (2009.09.20. 11:19)
  • Utolsó 20

Tulipán

2009.03.21. 09:24 Bera Nándi

Mindegy mit álmodtam. De végig szerepelt benne egy nagyon szép lány, a szerelmem. Aki igazából nem is létezik. De nagyon hasonlít a valóságból egy lányra. Aki meg egy tulipánra hasonlít, úgyhogy mostantól ez lesz a fedőneve. Ha egyáltalán írni fogok róla valamit. Az álom végén meghalt egyébként, én meg gazdag lettem valószínűleg, mert amivel leütöttem egy másik fiú, aki féltékeny volt rám, az egy nagy aranyrög volt. A fiút megöltem egy baltával, de már későn, és úgy kerültem az újságok címoldalára, mintha én lennék a lány gyilkosa. De utána láttam a földközi tenger térképét, és mutatták rajta hogy hogy terjed el az arany. Így lettem gazdag. De ez a végén volt.


Az első részében nálunk maradtunk hárman, egy pici osztálytársnőm, az a lány meg én. És ott derült ki, hogy a szerelmem. Egy kicsit felébredtem és szomorúan konstatáltam, hogy nem is létezik.


Az álmom középső részében egy autó hátsó ülésén utaztam, ott volt a lány is, és ott is a szerelmem volt. A Mr Bean elment mellettünk, és én integettem neki, és ő visszaintegetett.
 

Úgy volt a vége, hogy a lány teste vérben hánykódott a vizen ilyen fadeszkákon, a part mellet, és én a tőbbi deszkán odaugráltam, ami fájt, mert megvágott késsel a fiú mindkét lábamon. És láttam hogy már nem él a lány, és akkor ernyedten belekapsaszkodtam egy lityegő-lötyögő dezskába. Láttam hogy a parton emberek jönnek fákjával és belőktem magam a viz alá. Olyankor van egy mély csobbanó hang, és aztán minden távolról, csak egy halk zugáson keresztül halllatszik. Azt énekeltem, magamba hogy :hej tulipán, tulipán / mért nem nőttél körtefán / húsz esztendőm hatalom / hogyha nem kell, eladom, és aztán ki akartam bukni a vízből, de az már nem is a víz volt, hanem a takaróm.
 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowsnow.blog.hu/api/trackback/id/tr21015701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása